ELİF AKBULUT - Felis Ödülleri, bu yıl 18'inci kez sahiplerini buldu. Dijital & Mobil Felis , Film Felis , Medya Felis , Outdoor Felis , PR Felis , Basım & Yayıncılık Felis , Radyo & Audio Felis ve Sosyal Sorumluluk & Sürdürülebilirlik Felis kategorilerindeki ödüller, sektörlerün en iyilerini taçlandırdı. Curious Felis Dönüştüren Pazarlama Stratejisi Bölümü ise ayrı bir ilgi odağıydı.
Gecenin sunucusu Zeki Şen'in rehberliğinde toplam 105 Felis ve 181 Başarı Ödülü sahibi bulundu. Yumoş'un "Jet Fresh – Yumoş Sıkılıyor" projesi, bu bölümde Büyük Ödül'ü kazanırken, Yılın Strateji Lideri olarak öne çıktı. Ayrıca Punch BBDO ve Sıfır Noktası Projesi'nde Filiz Makarna için hazırlanan "Filiz Mardin Bulguru Lansman" projesi, En İyi Vaka Yazımı Ödülü'nü elde etti.
Sektörün Liderleri: Yılın Ajansları ve Reklamverenleri
Yılın Medya Ajansı unvanını EssenceMediaCom elde ederken, Yılın Yaratıcı Ajansı ödülü Tribal Worldwide İstanbul'un oldu. Unilever ise Yılın Reklamvereni olarak dikkat çekti. Bu prestijli ödüller, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan tarafından verildi.
Özel Kategorilerde Göz Kamaştıran Projeler
Felis Ödülleri'nin son gecesi, beş Büyük Ödül'le taçlandırıldı. Film Felis ve PR Felis Büyük Ödülleri, Concept'in Vestel için EssenceMediaCom ortaklığıyla hazırlanan "Biz Voleybol Ülkesiyiz" projesine layık görüldü. Outdoor Felis Büyük Ödülü ise TBWA\Istanbul'un BirGün Gazetesi için OMD Türkiye işbirliğiyle geliştirilen "İntihar mı? Cinayet mi?" kampanyasına uygun görüldü. Bu ödüller, ilgili kategori jürileri tarafından sunuldu.
Bu kategorilerde dikkat çeken bir diğer proje, Print & Publishing Felis 'te Rafineri tarafından Cache İstanbul için toplanan "The Sembols of Change" oldu. Radyo ve Ses Felis alanında ise Tribal Worldwide İstanbul , TikTok için geliştirilen “Faydası Çok” kampanyasıyla öne çıktı. Bu projelerde Persenk Music ve Publicis Groupe Türkiye gibi iş ortakları da önemli rol oynadı.
Büyük Ödüllerin Sahipleri ve Öne Çıkanlar
Felis Ödülleri'nin son gecesinde, Print & Publishing Felis'in büyük ödülü Rafineri, Cache İstanbul için yarattığı "The Sembols of Change" projesiyle kazandı. Radyo & Ses Felis alanında büyük ödül alan Tribal Worldwide İstanbul'a TikTok için geliştirilen “Faydası Çok” kampanyasıyla ödül verildi. Bu başarılı projeler, jüri başkanları Konsept Yönetici Yaratıcı Yönetmen Kerem Özkut ve Tribal Worldwide İstanbul Yönetici Kreatif Direktör Güldeniz Şeşen Bilginer tarafından ödüllendirildi.
Yorum yazarak Gazete Yenigün Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Gazete Yenigün hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Gazete Yenigün editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Gazete Yenigün değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Gazete Yenigün Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Gazete Yenigün hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Gazete Yenigün editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Gazete Yenigün değil haberi geçen ajanstır.