İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?

İçişleri Bakanlığı kendi bünyesinde çalışmak üzere tam 1608 personel alımı yapacağını duyurdu. Duyurunun ardından alım için başvuruların ne zaman yapılacağı ve alım şartları merak konusu oldu. Tüm merak edilenler için detaylar haberimizde.

Kadir Menteş
Kadir Menteş Tüm Haberleri
İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?
İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?
+1
Haber albümü için resme tıklayın

İçişleri Bakanlığı'nın heyecan verici bir duyurusu var! Bin 608 sözleşmeli personel alımı için başvurular şimdi başladı. Detayları öğrenmek ve hemen başvurmak için haberimizi okumaya devam edin!

İçişleri Bakanlığı Personel Alımı Başvurusu Ne Zaman Başlıyor?

Başvurular, İçişleri Bakanlığı'nın duyurduğu tarihler arasında, yani 22-26 Nisan tarihleri ​​arasında e- devlet üzerinden alınacak.

İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?

Başvuru Şartları Nelerdir?

4/B Sözleşmeli Personel Başvuru Şartları:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nda belirtilen genel ve özel şartlara sahip olmak,
  • Başvuru tarihine kadar 18 yaşını doldurmuş olmak veya rüşt kararı almış olmak,
  • Kamu haklarından yoksun olmamak,
  • Belirtilen suçlardan mahkum olmamak,
  • Askerlikle ilgili durumunu tamamlamış veya muaf veya tecilli olmak,
  • Görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.

KPSS Puanı ve Tercih Şartı:

2022 yılında yapılan KPSS'den lisans, ön lisans veya lise mezunu olarak belirli bir KPSS puanına sahip olmak,
Başvuran adaylar arasında yapılan tercih sıralamasına göre KPSS puan sıralamasında belirlenen pozisyon sayısının 4 katı aday arasında yer almak.

Tercihler:

Adaylar en fazla 3 adet yer veya pozisyon için tercihte bulunabilirler.
Değerlendirme, yapılan tercih sıralamasına göre yapılacaktır.

İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?

Branş Dağılımı Nasıl Olacak?

Branş dağılımı şu şekildedir:

  • Büro personeli,
  • Mühendis,
  • Avukat,
  • Teknisyen,
  • Tekniker,
  • Destek personeli,
  • Mimar,
  • Arşiv uzmanı,
  • Çağrı karşılama personeli,
  • Programcı,
  • Koruma ve güvenlik görevlisi.

Bu Alım Hangi Branşlara Yapılacak?

İçişleri Bakanlığı'nın alımı çeşitli branşlara yapılacaktır. Bunlar arasında büro personeli, mühendis, avukat, teknisyen, tekniker, destek personeli, mimar ve daha fazlası bulunuyor.

Başvuru Sürecinde Nelere Dikkat Edilmelidir?

Başvuru yaparken adayların başvuru şartlarını dikkatlice okumaları ve belirlenen tarihler içerisinde başvurularını tamamlamaları önemlidir. Ayrıca KPSS puanlarına da dikkat etmek ve tercih sıralamalarını doğru yapmak gerekiyor.

İçişleri Bakanlığı'na Personel Alımları İçin Başvurular Başladı Mı? Nereden Başvuru Yapılır?

Alım Süreci Nasıl İşleyecek?

Başvuruların tamamlanmasının ardından, belirlenen şartları sağlayan adaylar arasından KPSS puan sıralamasına göre değerlendirme yapılacak. En yüksek puana sahip adaylardan başlanarak pozisyonlar belirlenecek ve ilan edilecek.

Kaynak: Haber Merkezi

17 Nis 2024 - 14:14 - Güncel Haberler


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Gazete Yenigün Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Gazete Yenigün hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Gazete Yenigün editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Gazete Yenigün değil haberi geçen ajanstır.


Yenigün Gazetesi - İzmir haberleri https://yenigun.com/google-news.xml https://yenigun.com/sitemap.xml/ https://yenigun.com/sitemap-latest.xml