Yapı Kredi Bankası müşterisi olan onlarca vatandaş sabahın erken saatlerinde bankanın mobil uygulamasına girmeye çalıştıklarında sorunla karşılaştılar. Oturum açamayan müşteriler hesaplarına giremediler ve işlemlerini gerçekleştiremediler.

Bir süre sonra tekrar deneme yapan müşteriler daha sonra uyarı ekranıyla karşılaştılar. Uygulamaya girmeye çalışıldığında müşterilere açılan ekranda şu bilgi mesajı yer aldı. "Şu an sistemlerimizde geçici bir sorun yaşıyoruz. En kısa sürede çözülmesi için çalışmalarımız devam ediyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz"

Mobil uygulama üzerinde sorun yaşayan müşteriler sorunları sosyal medya üzerinden paylaştılar. Birçok müşteri yaşanan soruna dair paylaşımda bulunurken yapılan güncellemeler ve bakımların tekrarlanmaya başladığı iddia edildi. Bazı kullanıcılar ise sorunların borsa açılış saatlerinde oluşmaya başladığı tepkisinde bulundular. 

Yapı Kredi Bankası sabaha saatlerinde yaşanan sorunu gidermek için büyük çaba harcadı. Uygulamaya giriş yapılmaya sağlanırken halen sorun yaşayan müşteriler tekrar deneme yaparak sistemi kontrol edebilirler.